5 načina za povećanje zarade na online shopu

5 načina za povećanje zarade na online shopu

Internet kao izvor zarade

Ako ste već ga već kreirali, sigurno se pitate kako povećati zaradu putem online shopa. 5 trikova za povećanje zarade na online shopu koje ćemo Vam predstaviti mogu napraviti veliku razliku kada se radi o prodaji i načinu na koji korisnici doživljavaju Vašu online trgovinu.

Kao vlasniku online trgovine, Vaš cilj je da povećate zaradu. Postoji sigurno još stotine ili čak i hiljade ljudi koji se nadaju istome i oni također promovišu slične (ako ne identične) proizvode kao i Vi.

Kako možete Vaš online shop učiniti drugačijim tako da pobijedite konkurenciju? Šta možete uraditi da ljudi vjeruju Vašoj kompaniji i daju Vam novac?

Postoji mnogo načina na koje možete poboljšati online shop, ali ne možemo nabrojati sve u jednom članku. Stoga, donosimo Vam 5 najvažnijih uputa za Vašu e-trgovinu koje mogu dovesti do veće zarade i zadovoljnih kupaca.

Pomozite ljudima da Vam vjeruju

Najvažniji korak u procesu online prodaje jeste da postignete da Vam ljudi vjeruju. To povjerenje možete postići na sljedeće načine:

Pokažite da je Vaš biznis akreditovan – Bilo koji detalji koje smijete prikazati korisnicima koji dokazaju da je Vaš biznis legalan će povećati povjerenje. Ako ste locirani u Bosni i Hercegovini, registracija na portalu Posao.ba je sjajan način da pokažete korisnicima da je Vaše poslovanje legalno.

Recenzije drugih ljudi – Još jedan način građenja povjerenja jeste da prikažete recenzije (ili iskustva) Vaših kupaca. Ako odlučite da zadržite recenzije na Vašem web sajtu, obavezno napišite ime klijenta i detalje na koji način ih drugi kupci mogu kontaktirati i potvrditi njihovu recenziju ili pitati pitanje.

Originalan sadržaj

Pored povjerenja, drugi važan faktor koji će uticati na ljude da kupuju sa Vašeg online shopa jeste Vaš sadržaj. Ako je Vaš sadržaj originalan i unikatan, to ne samo da će poboljšati Vaš SEO i poziciju na pretraživačima, nego će uvjeriti kupce da obave kupovinu.

Pod originalnim sadržajem mislimo na jedinstven i tačan naziv proizvoda, opis proizvoda koji je koristan i zanimljiv, veoma kvalitetne slike proizvoda slikanog sa različitih uglova, kratki videi (ako je moguće) i sve drugo što će učiniti prezentaciju Vašeg proizvoda profesionalnijim.

Online shop prilagođen prikazu na mobilnim uređajima

Posjedovanje web stranice prilagođene prikazu na mobilnim uređajima više nije opcija, nego potreba. Nedavna istraživanja su pokazala da 50.3% posjeta na e-trgovine dolazi sa mobitela (izvor: Shopify). Ovaj procenat nam govori o važnosti mobilnih uređaja za online trgovine.

Čak i ako ne očekujete da prodate nešto putem mobitela direktno zbog prirode Vašeg proizvoda ili usluge, svejedno morate imati web stranicu e-trgovine koja je prilagođena prikazu na mobilnim uređajima.

Ljudi koriste mobitele za pretragu dok su u pokretu i vjerovatno mogu nastaviti pretragu na tabletu ili računaru. Ako se Vaš web sajt nije prilagođen prikazu na mobilnim uređajima, onda predajete klijente konkurentima čiji je web sajt optimiziran.

Imate mnoštvo opcija da osigurate optimizovano mobilno iskusustvo kod pretraživanja Vašeg web sajta kao što su brzo učitavanje, velika dugmad, bez previše informacija na ekranu itd.

Jasni uslovi kupovine i česta pitanja

Prije kupovine, korisnici će htjeti vidjeti Vašu politiku povrata, politiku sigurnosti, način dostave i plaćanja. Shodno tome, osigurajte ne samo da je lahko naći spomenuto na sajtu, nego da je i jasno za razumjeti.

Pored navedenog, trebate i da imate stranicu sa često postavljenim pitanjima i odgovorima na njih. To su najčešće pitanja o procesu kupovine i generalno o Vašem brendu. Pokušajte zamisliti koja pitanja bi kupac imao za Vas i shodno tome kreirajte sadržaj na stranici.

Ne zaboravite na „call to action“ dugmad

Posljednji savjet za uspješnu e-trgovinu je da ne zaboravite na „call to action“ dugmad. Kada ljudi pretražuju Vaš online shop, neka dugmad sa natpisima „DODAJTE U KORPU“, ili „KUPITE SADA“ budu na vidljivom, uočljivom mjestu.

Neka se boje ovih dugmadi razlikuju od ostatka sadržaja.

Postoje mnogi trikovi za e-trgovinu koji Vam mogu pomoći da povećate zaradu, ali mislimo da je u ovih 5 nabrojanih stalo ono najbitinije. Uspjeh online shopa zavisi od povjerenja, kvalitete proizvoda i usluge za korisnike i ovo treba da su Vaše vodilje.

Imate dodatnih pitanja?

Izdvojene objave

Naši radovi