Kako kreirati Facebook oglase za firme 2020

Kako kreirati Facebook oglas

Stvari koje morate znati prije kreiranja Facebook oglasa;
Uvijek tačno odredite cilj oglasa
Odaberite kvalitetnu publiku
Često obnavljajte oglase

1. KORAK: Kreirajte Facebook business page
Kod kreiranja Facebook stranice za vašu kompaniju bitno je najprije odrediti kategoriju. Izaberite kategoriju koja najbolje odgovara vašoj kompaniji da bi Facebook znao bolje plasirati vaše objave i oglase. Naziv odabrane kategorije bit će vidljiv na vašoj Facebook stranici.

Idite na https://www.facebook.com/pages/create
Odaberite kategoriju
Kliknite na “Get started” i pratite korake

2. KORAK: Definišite cilj Facebook oglasa
Prvo što trebate napraviti je odlučiti šta želite postići oglašavanjem na Facebooku. Tokom kreiranje strategije za Facebook plaćene oglase (Facebook Ads), obratite pažnju na: specifičnost, mjerljivost, relevantnost i vremensko ograničenje.

3. KORAK: Definišite vrstu oglasa
Nakon što ste kreirali Facebook Business Page i odredili cilj oglasa, trebate definisati i vrstu oglasa. Vrstu odabirete u Facebook Ads manageru.

Ako je vaš cilj registracija 100 polaznika za nadolazeći skup odabrat ćete “Raise attendance at your event.” Ako želite ostvariti više posjeta vaše web stranice odabrat ćete “Send people to your website.”

4. KORAK: Odaberite ciljanu publiku i budžet
Ovaj korak je vrlo bitan u kreiranju Facebook kampanje. Plaćene oglase možete ciljati bazirano na: lokaciji, starosti, spolu, jeziku ili zanimanju Facebook korisnika.

Možete otići i korak dalje te kreirati custom audience da bi dosegli publiku koja već pozna vašu kompaniju (npr. lajkali su vašu stranicu) ili ih ukloniti iz ciljane publike kako bi pristupili novim potencijalnim klijentima na Facebooku.

Odaberite budžet

Nakon odabira publike kojoj će se oglas prikazivati možete odabrati koliko ćete novaca investirati. Budžet koji odaberete bit će maksimum koji želite potrošiti. Možete odabrati dnevni limit ili ukupni (lifetime) budžet.

Odaberite način prikazivanja

U ovom koraku također možete odabrati i želite li da se oglas prikazuje kako bi dobio što više klikova (clicks) ili želite samo da što više potencijalnih klijenata vidi oglas (impressions).

Sada još samo odaberite vremenski period u kojem želite da se oglas prikazuje.

5. KORAK: Odaberite izgled vašeg oglasa
Ovo je najzabavniji dio u kreiranju Facebook oglasa. Odaberite sliku (ili slike), naslov, tekst i područje na kojem želite da se oglas prikazuje. Možete dodati do 5 slika, a naslov može biti dug do 25 znakova. Image – Maksimalna dimenzija je 110×80 piksela. Slika je ključna za uspjeh oglasa, zato se trebate potruditi u odabiru. Bitno je da slika bude tematski „vezana“ za oglas te vizualno primamljiva kako bi privukla pažnju korisnika.

Imajte na umu da naslov mora biti kratak, a opet dovoljno zanimljiv da ljudi žele kliknuti na oglas. Uz naslov moguće je dodati i duži tekst u kojem ćete još malo bolje opisati vašu ponudu, ali pustite neke informacije i za web (nakon klika na oglas).

Ponuđeno vam je i nekoliko lokacija na Facebooku koje možete odabrati za prikaz oglasa: desktop News Feed, mobile News Feed, right column, Instagram i audience network.

6. KORAK: Potvrdite
Kada ste sve provjerili i sigurni ste u vaš odabir kliknite na “Place order” u donjem desnom uglu. Kada “ekipa iz Facebooka” pregleda vaš oglas bit ćete obaviješteni o odobrenju.

Ukoliko Vam se kreiranje oglasa na Facebooku čini previše komplikovanim te ne želite gubiti vrijeme na istraživanje svih detalja za optimizaciju Facebook oglasa kontaktirajte nas. Rado ćemo za Vašu kompaniju kreirati i održavati Facebook kampanju koja će sigurno rezultirati pozitivnim rezultatima u poslovanju.

Imate dodatnih pitanja?

Izdvojene objave

Naši radovi