Meta Ads | Kupci sada mogu tražiti povratne pozive

Vlasnici preduzeća, i ekstrovertni i introvertni, uskoro će slaviti… ili paničariti.

Od sada  kupci mogu  kliknuti na vaš Facebook “Call Ad”  i željeti da ih vaša kompanija pozove.

U prošlosti su klijenti automatski kontaktirali vašu kompaniju nakon klika na “Pozovi sada”.

Puno žongliranja je dio vođenja posla, a povremeno znači da ne možete odmah odgovoriti na svaki poziv. Meta testira funkciju na Messengeru koja omogućava korisnicima da zatraže povratni poziv od kompanije jer potencijalni potrošači mogu postati nezainteresirani ako njihovi pozivi ostanu neodgovoreni. Ovo vlasnicima kompanija daje izbor kada će se razgovor odvijati i može pokazati potencijalnim klijentima koliko poštujete njihovo vrijeme i poslovanje.

Korisnici sada mogu unijeti poruku povratnog poziva i čekati vaš poziv koristeći opciju “zahtjev za poziv” koja je sada dostupna.

Poboljšanje kvaliteta sticanja potencijalnog klijenta kroz integracije, optimizacije i nove funkcije
Oglasi za pozive omogućavaju oglašivačima da se povežu sa klijentima u realnom vremenu tako što u svoje oglase uključuju dugme Pozovi odmah. Kako bismo povećali vrijednost za preduzeća koja koriste oglase za pozive, Meta je najavila:

Oglasi za pozive sa ciljem prodaje: Oglasi za pozive mogu podržati ciljeve nižeg toka kao što su konverzije, tako da poduzećima pruži mogućnost uključivanja oglasa za pozive kao formata u okviru cilja Prodaja/Konverzije u Ads Manageru.
60s pozivi u Lead Gen, Traffic i Sales ciljevima: Duži pozivi pružaju priliku za kvalitetnije razgovore s kupcima. Sada dodajemo opciju optimizacije poziva u trajanju od 60 sekundi u ciljeve generiranja potencijalnih klijenata, prometa i prodajnih oglasa koji će biti objavljeni kako bismo omogućili tvrtkama da optimiziraju svoje oglase kako bi pronašli ljude za koje je najvjerojatnije da će se upustiti u duži razgovor.
Funkcija pre-call  u Ads Manageru: Pružanje više informacija o proizvodu i uslugama preduzeća može inspirirati potencijalnog kupca da se obrati. S našom novom poslovnom funkcijom “prije poziva”, poduzeća mogu pružiti dodatni kontekst u svojim oglasima (kao što je veza do njihove web stranice) kako bi educirali potencijalne klijente i pomogli im da donesu informiranu odluku prije nego što odluče uputiti poziv.
Pozivanje unutar aplikacije: Kako bismo poboljšali performanse poziva, praćenje i izvješćivanje, testiramo rješenje za pozivanje na platformi kako bismo omogućili tvrtkama da se povežu sa svojim klijentima na našim platformama na kojima provode vrijeme i omogućavajući korisnicima da nastave sa iskustvom pretraživanja na društvenim mrežama. neprimjetno. Sadržaj poziva neće biti snimljen.

 

Zašto je to važno: Prema Meti, ignorisani pozivi uzrokuju da mnogi tragovi zauvijek nestanu. Ovo bi moglo umanjiti problem ako se to odnosi na vašu kompaniju.

Osim toga, daje vam nove mogućnosti za korištenje vaših oglasa za pozive i povećanje ROAS-a—što jeuvijek dobra stvar!

 

Saznaj više na linku: https://bit.ly/3rnKBfT

Imate dodatnih pitanja?

Izdvojene objave

Naši radovi