Dosta Vam je prodaje preko Facebook-a? Pokrenite svoj web shop

Pripremili smo za Vas pet glavnih elemenata na koje biste trebali obratiti pažnju prilikom pokretanja vašeg budućeg web shopa.

ADMINISTRACIJA
Glavni element koji je potreban za pokretanje web shopa je sam shop. U internet svijetu, to se odnosi na softwersko rješenje koje omogućava pohranu i prikaz proizvoda koje ćete prodavati.

Odabir kvalitetnog rješenja je bitan jer čini osnovnu strukturu vaše trgovine, koju naknadno nije jednostavno mijenjati. Trenutno su dvije najpopularnije opcije:

CMS sistem – korištenje CMS sistema (kao što su WordPress, Joomla ili Drupal) te prilagođavanje da funkcionišu kao web shop. Riječ je o najpopularnijem pristupu danas, vjerojatno zbog vrlo povoljnog omjera kvalitete i cijene realizacije/održavanja. Ovakve platforme omogućuju vlasnicima web shop-a, koji nemaju tehnička predznanja, da vrlo brzo upoznaju administraciju i počnu samostalno upravljati istom.

Specijalizirana rješenja – posebni sistemi dizajnirani da budu korišteni isključivo kao web shop.

Oba rješenja mogu biti vrlo kvalitetna i svrsishodna. CMS opcija zahtijeva više truda i znanja za postavljanje, no uglavnom ne stvara dodatne troškove, dok se specijalizirana rješenja često naplaćuju na mjesečnoj bazi ili po nekom drugom modelu.

PLAĆANJE
Mnogi se korisnici još uvijek boje kupovine preko interneta zbog mogućih opasnosti (hakiranja, krađe podataka). Ako želite da vaša trgovina ostavi dojam sigurnosti i profesionalnosti, morate se pobrinuti da sve transakcije budu izvršene sigurno i zaštićeno.

Payment gateway je naziv za aplikaciju koja autorizira plaćanje kreditnim karticama putem interneta. U samo nekoliko sekundi, aplikacija prođe otprilike sedam koraka identifikacije i verifikacije, koji se izvršavaju kroz enkriptiranu vezu.

Odabir payment gatewaya je važan za ispravnost transakcija i zaštitu podataka vaših kupaca. Ovaj tip aplikacija zna koštati se plaća na mjesečnoj bazi, a u pravilu se i od svake izvršene transakcije naplaćuje određeni postotak. Međutim, bez aplikacije ovog tipa nije moguće pružiti kupcima mogućnost plaćanja karticama online, na siguran i jednostavan način.

ANALIZA
Kako biste mogli analizirati uspješnost vašeg web shopa, potrebno je implementirati određeni sistem praćenja. Takav sistem bilježi gotovo sve aktivnosti web shopa, uključujući broj posjeta, vrijeme posjeta, trajanje posjeta, najprodavanije artikle, demografiju i dob posjetitelja, izvore prometa i sl.

Najpopularniji alat za analitiku je Google Analytics, koji je besplatan, a nudi široki spektar informacija i mogućnosti.

[epcl_box type=”information”]Ako vam je potrebna pomoć sa postavkom Google Anaytics-a na vas web shop kontaktirajte nas.[/epcl_box]

INTEGRACIJA
Ovisno o potrebama vaše firme, web shop je moguće povezati s drugim elementima poslovanja, kao što su web stranice, društvene mreže, CRM ili ERP sistemi i dr. Na ovaj način možete izgraditi moćan prodajni/komunikacijski/marketinški sistem koji automatizira brojne poslovne procese i dopušta vam da „na klik“ obradite sve podatke koji vas u tom trenutku zanimaju.

Integraciju je poželjno unaprijed planirati, kako biste odabrali rješenje koje omogućuje povezivanje s drugim sistemima.

HOSTING I DOMENA
Posljednje, no ne i najmanje važno, je smještanje vašeg web shopa na Internet. Isto kao što biste za otvaranje fizičke trgovine morali zakupiti fizički prostor, za web shop je potrebno zakupiti određenu količinu internetskog prostora (web hosting).

Ovdje vam se nudi nekoliko mogućnosti:
– ako već posjedujete web stranicu, te ukoliko imate dovoljno prostora, web shop možete smjestiti na iste servere
– zakupiti poseban prostor samo za web shop

Domena se odnosi na naziv web stranice (www.domena.ba). Kao i kod hostinga, možete:
– nadovezati trgovinu na postojeću stranicu (shop.omedia.ba)
– registrirati zasebnu domenu (shopomedia.ba)

Ukoliko niste sigurni hoćete li moći samostalno implementirati sve ove elemente kontaktirajte nas. Uspješno smo kreirali preko 50 web shop-ova koji čine osnovu poslovanja naših klijenata. Ponosni smo na činjenici da naših klijenata uz web shop i kvalitetnu promociju na društvenim mrežama proda veći broj proizvoda nego u svojim maloprodajnim objektima.

Imate dodatnih pitanja?

Izdvojene objave

Naši radovi