Objaviti ili ne objaviti, pitanje je sada… Naravno, treba da objaviti svoj post, ali kada? Ako ste pokušavali da budete primjećeniji na društvenim mrežama 2020. godine, niste morali završiti kao siromašni danski princ.

Danas ne možemo zamisliti život bez društvenih mreža. Facebook, Twitter, Linkedin,Instagram.. sve su to aplikacije koje posjećujemo više puta u danu. Iako Facebook još uvijek drži vodeće mjesto u svijetu društvenih mreža, sve više korisnika danas koristi Instagram, ne samo da bi objavili što jedu i koja mjesta posjećuju, već i za promociju sebe, ili svog proizvoda.

Ukoliko se bavite oglašavanjem na društvenim mrežama vjerojatno ste upućeni u to da zanimljiv i interaktivan sadržaj dovodi do najvećeg angažmana i dosega objava. Ne smijete zanemariti ni vrijeme objave toga sadržaja.

Zato se mnogi često pitaju „Kada je najbolje vrijeme za objaviti svoj sadržaj na društvenim mrežama?” Za većinu, pravog odgovora nema. Postoje tu mnoge prepreke. Različite vremenske zone, radno vrijeme i slično.

Ovo su sati i dani za koje većina istraživača smatra da su najbolji za maksimalno angažovanje na postovima.

FACEBOOK

Kako je Facebook i dalje na prvome mjestu kada je u pitanju broj korisnika, većinu zanima „idealno“ vrijeme za postavljanje objava upravo na ovoj društvenoj mreži. Brojna istraživanja pokazala su da je idealno vrijeme za objavu sadržaja na Facebooku u večernjim satima i vikendom. Većina ljudi vikendom odmara, istražuje i ima dovoljno vremena za društvene mreže, nedjelja se čak pokazala kao najaktivniji dan kada je angažman u pitanju.

Ukoliko imate novu važnu vijest, dobra je taktika pričekati vikend za njenu objavu. Postoji velika mogućnost da će Vaša vijest ostvariti najveći doseg, a uz to postoji mogućnost manjeg angažmana Vaše konkurencije – tu ste na dvostrukom dobitku.

Mnoga od posljednjih istraživanja savjetuju da, ako želite dobru vidljivost, klikove i komentare na vašu objavu, treba da objavite post na Facebook između podneva i 16 sati. Ovo je potvrdilo 10 od 13 sprovedenih studija o tome. Radnim danima najbolje je vrijeme za postove je između 10:00 i 12:00 sati.

Duži sadržaj poput kolumni, članaka te blog objava korisnici najviše čitaju u kasnim večernjim satima između 20:00 i 23:00. Pretpostavljamo da im to predstavlja opuštajuće štivo prije spavanja kada se konačno mogu umiriti nakon napornoga radnog dana.

INSTAGRAM

Najoptimalnije vrijeme za objave je u dva sata popodne. Svako bi, vjerovatno, pomislio: “Ko još provjerava šta se dešava na Instagramu u dva popodne?” Ali to je tako. Svako ostavlja postove na ovoj poznatoj društvenoj platformi tokom dana, tako da je više vjerovatno da će vaša objava biti vidljivija tada.

Najbolji dani su ponedjeljak, srijeda, četvrtak i petak. Srijedom se ostavlja najviše postova u sedmici i, takođe, najviše se ostavljaju komentari, klikovi i lajkovi. Tokom petka svako traži neke sjajne Instagram snimke koji su napravljeni tokom sedmice.

Vizualni sadržaj sam po sebi privlači publiku, poznato je da su ljudi vizualna bića i da 90% informacija iz okoline dobivaju putem ovoga osjetila. Iz ovoga su razloga mnogi Facebook zamijenili Instagramom pa prvo što ujutro učine jest pregledavanje Instastoryja.

LINKEDIN

LinkedIn bilježi najviše klikova, akcija i komentara kada ljudi odlaze s posla.

Većina korisnika LinkedIna se prijavljuje prije nego što krene kući. Nekoliko njih, takođe, pretražuje profesionalnu mrežu na početku radnog dana i na pauzama za ručak.

Najbolji dani za post su utorak, srijeda, četvrtak. Ljudi više vole provjeravati svoje LinkedIn profile tokom sedmice, a ne preko vikenda. Osim toga, postovi od ponedjeljka i petka jednostavno nemaju toliki značaj na ovoj platformi, kao postovi objavljeni sredinom sedmice.

TWITTER

Twitter je savršen za ispisivanje sadržaja kada ljudi završe sa svojim radnim danom.

Imajući to na umu, ima smisla da je bavljenje Twitter postovima najbolje u podne, kada je mnogim ljudima vrijeme za ručak i od 17 do 18 sati, odmah nakon što ljudi završe sa svojim poslovima.

Najbolje vrijeme za objavu sadržaja na Twitteru je u jutarnjim satima, a postoji i dan idealan za „tweetanje“, a to je četvrtak.

Sve ove informacije važno je imati na umu, no šta Vam vrijedi objaviti sadržaj u vrijeme za koje ste pročitali da je najbolje, ako nije izazvao pozornost publike. Osobe koje se bave digitalnim marketingom, developeri, programeri, najčešće su aktivni iza ponoći, stoga ako su neki od njih publika na koju ciljate, nema smisla zakazati objavu u 11:00, unatoč tome što se ovaj termin pokazao kao prosječno najbolje vrijeme za objavu posta na određenoj društvenoj mreži.

Ne postoji univerzalni obrazac prema kojemu ćete tačno saznati kakav sadržaj, u koje vrijeme i na kojoj društvenoj mreži objaviti.

Sve snage usmjerite na Vašu publiku, korisnike Vaših usluga te kreirajte objave prema njihovim zahtjevima i željama. Takav postupak možda zahtijeva više uloženog truda i vremena, ali stvari će Vam uskoro postati jasnije i nećete toliko vremena gubiti na objave koje ne postižu doseg kakav ste očekivali.

Ukoliko zbog svojih poslovnih obaveza niste u mogućnosti objaviti sadržaj na društvenim mrežama u pravo vrijeme i na taj način doći do maksimalnih rezultata kampanja kontaktirajte nas. Rado ćemo Vam pomoći u razvoju društvene prisutnosti Vašeg brenda na društvenim mrežama.