Dobra web stranica ključan je dio uspjeha u turizmu i alat bez kojeg se ne može voditi poslovanje.

Prije 10 godina ljudi su na odmor odlazili rezervirajući smještaj preko printanih kataloga i ličnih kontakata. Danas živimo u digitalnom svijetu i stvari su se u potpunosti promijenile. Prezentacija i rezervacija smještaja uspješno su se preselili na internet i web stranica više nije opcija već alat bez kojeg se ne može voditi uspješno poslovanje. Dobra web stranica neizostavna je u turizmu, bez obzira je li u pitanju netko tko iznajmljuje dva apartmana ili turistička agencija s velikom ponudom smještaja.

U nastavku članka donosimo Vam što je sve bitno kako bi web stranica za turizam dobro izgledala i generisala upite.

Krenimo s izgledom. Dizajn web stranice može biti skuplji ili jeftiniji no u oba slučaja mora biti moderan, u toku sa svim bitnim trendovima jer se na taj način predstavljate gostima kao pouzdan iznajmljivač ili agencija. Nov i pregledan dizajn ostavlja na gosta jednako važan dojam kao i uređenost smještaja koji gost želi unajmiti za svoj odmor. Kvalitetan smještaj stoga traži jednako dobru vizualnu prezentaciju na internetu.

Uz izgled stranice prioritet trebaju biti funkcionalnost i prezentacija smještajnih kapaciteta pomoću dovoljno informacija i fotografija. Ono što krasi dobar detaljan prikaz nekog apartmana ili vile jest jednostavnost i lako dostupni podaci. Potencijalni gost mora u jednom pregledu i u nekoliko klikova doći do svih informacija koje ga zanimaju za smještaj koji želi unajmiti. Pored jasno prezentiranih podataka važne su i fotografije smještaja stoga nemojte zanemariti taj dio. Fotografija govori više od hiljadu riječi pa je svaka marka potrošena na dobrog fotografa dobro uložena. Smještaj može biti vrhunski uređen i nov, te dizajn web stranice može odgovarati zadnjih trendovima no bez prave fotografije gost neće uraditi rezervaciju.

Cijene i zauzetost smještaja najvažniji su podaci koje svaki potencijalni gost želi znati. Iako ljudi često znaju reći da im je draže da te informacije nisu vidljive tako da mogu s gostima pregovarati o cijeni i terminu, do više upita i rezervacija puno se brže dolazi ako posjetitelj na stranici može odmah vidjeti je li smještaj slobodan u terminu kada dolazi na ljetovanje i odgovara li cijena njegovom predviđenom budžetu. Danas su vlasnicima smještaja i turističkim agencijama dostupni brojni alati za vođenje iznajmljivanja pa se uz dobar channel manager mogu imati usklađen kalendar zauzeća, cjeovnik, a ovisno o pojedinom kanalima i podaci te slike smještaja.

Od funkcionalnosti istaknut ćemo još obrazac za slanje upita. Dobro je da bude na svakoj podstranici: naslovnici, detaljnom prikazu smještajne jedinice, kontaktu itd., kako bi gost u svakom trenutku mogao poslati upit za smještaj ili (ako je to moguće) odmah i rezervirao preko stranice. A kad smo već kod slanja upita, obvezno je da komunikacija i podaci koje gost razmjenjuje s vama preko stranice budu zaštićeni. Tome služi SSL certifikat te usklađenost s GDPR-om. Bilo da ste mali iznajmljivač ili velika turistička agencija taj dio je obvezan ne samo radi povjerenja gostiju i zaštite podataka već takve stranice postižu i bolju pozicioniranost u pretragama na Google-u.

Kao što smo na početku naveli, dobra web stranica ključan je dio uspješnog poslovanja u turizmu. Ako još nemate svoju stranicu ili biste željeli modernizirati postojeću, kontaktirajte nas.