Kako optimizirati Google Ads kampanju

Kako optimizirati Google Ads i povećati online prodaju

Već i ptice na grani znaju da je internet najbolji medij za oglašavanje i promociju web stranica.

Naučite kako funkcioniše Google Ads, oglašivačka platforma pomoću koje možete kreirati jednostavne i učinkovite oglase koji se prikazuju ljudima koji pretražuju internet za informacijama povezanima s vašim biznisom, proizvodima ili uslugama.

Google Ads poznat je i pod nazivom „pay-per-click“. Ovo je Google-ova platforma koja omogućuje kompanijama oglašavanje web stranice kada korisnik pretražuje određenu ključnu riječ. Oglašivači plaćaju po broju klikova na određeni oglas, odnosno oglašavate se samo onima koji su zainteresovani za vaše usluge i proizvode. Naš proračun i ponuda odlučuju o tome gdje će se oglas smjestiti u rezultatima pretrage i koliko često će se prikazivati. Upravo ovakvo ulaganje nam pomaže u nadzoru ukupnog prometa na stranici.

Zašto se danas sve više kompanija odlučuje za Google Ads oglašavanje?
To je oblik marketinga kojemu je glavna prednost vrlo precizno ciljanje tržišta. Može se doći do publike koja je tačno u ovom trenutku aktivno u potrazi za proizvodom ili uslugom koju vi nudite.

Prikazivanje oglasa je besplatno, te se plaća samo kada neko klikne na Vaš oglas i ode na Vašu web stranicu. Pozicija oglasa je iznad svih ostalih rezultata pretraživanja.

Precizni rezultati
Možete imati uvid u sve segmente kampanja. Na primjer, koliko je bilo klikova na oglase, koliko su se puta prikazivali, gdje su se prikazivali koliko je ostvareno konverzija, itd…

Precizno ciljanje prave publike
Oglasima možete precizno ciljati korisnike na osnovu njihove lokacije, interesa i one koji su već bili na vašoj web stranici ali nisu napravili određenu akciju.

Oglašavajte se lokalno ili globalno
Ciljajte online korisnike u određenim zemljama, područjima, gradovima ili na određenoj udaljenosti od vaše kompanije. Koga god poželite, možete ciljati!

U svakom trenutku kontrolišete troškove
Budite u potpunoj kontroli troškova oglašavanja tako da odredite dnevni i mjesečni budžet. Oglase plaćate samo kada neko klikne na njih kako bi posjetili vašu web stranicu.

[epcl_box type=”information”]Jeste li čuli za sjajnu mogućnost Ads oglašavanja – remarketing? Remarketing uključuje oglašavanje samo onim korisnicima koji su unazad određenog vremenskog razdoblja kliknuli na oglas i posjetili vašu stranicu, te na taj način iskazali interes za ponudom.[/epcl_box]

Mjesta gdje se prikazuju Google oglasi
Do sada smo objasnili oglase na stranici sa rezultatima pretraživanja. Oglasi se također mogu prikazivati širom prikazivačke mreže. Ako se pitate zašto bi neki portal sudjelovao u ovom programu, odgovor leži u podjeli zarade od oglasa između Google-a i partnerskih stranica. Velika mreža web stranica uključenih u program omogućava da se vaši oglasi prikazuju tamo gdje su vaši klijenti.

Kako Google bira oglase koje prikazuje
Vaš oglas prikazuje se za ključne riječi koji se odabrali. Npr. ako ste odabrali da je za vaš oglas ključna riječ polovni laptopi, vaš oglas će se prikazati kada neko pretražuje pojam polovni laptopi. Google oglase sortira i prikazuje prema Ad rank-u.

Zaključak
Pomoću Google oglasa možete na brz i jednostavan način prikazati vaše oglase ljudima koji su zainteresirani za vaše proizvode i usluge. Za razliku od mnogih drugih vrsta oglašavanja, ovdje su rezultati mjerljivi, a svaki uspješan biznis zna da je potrebno potrošiti novac kako bi se zaradio veći novac.

Ukoliko se zbog svojih poslovnih obaveza nemate vremena posvetiti optimizaciji Google oglasa kontaktirajte nas kako bi smo Vam pripremili i optimizirali kampanju koja će sigurno rezultirati povećanjem prodaje.

Imate dodatnih pitanja?

Izdvojene objave

Naši radovi