“Ne znam šta da radim … klijenti otkazuju…” Je rečenica koju često čujemo u posljednje vrijeme od svojih partnera I znamo da nisu jedini.
S obzirom na to da su događaji, projekti, kampanje otkazani a nekim kompanijama i zabranjen rad nije ni čudo zašto se vlasnici kompanija često pitaju koliko dugo još njihov biznis može opstati?

Sve kompanije osjećaju posljedice pandemije, međutim, jedna stvar koju treba zapamtiti je da ova pandemija ne mora “slomiti” vas ni vašu kompaniju.
Jedna od najboljih osobina koja će Vam kao poduzetniku trenutno poslužiti je prilagodljivost. Prilagođavanjem trenutnoj situaciji veća je vjerovatnoća da ćete preživjeti i napredovati kada sve ovo bude gotovo. Možda čak postoji i prilika za rast poslovanja?

Donosimo Vam smjernice kako pristupiti u ovoj situaciji na način koji najbolje služi Vama i Vašem poslu.

1. Postoji li mogućnost da svoj proizvod ili uslugu pružite putem interneta?
Većina kompanija može prerasti u sjajan online biznis s nekoliko podešavanja. Mnoge teretane i personalni treneri nude online treninge prilagođene kućnoj atmosferi. Dakle, ako nudite usluge postoji velika vjerovatnoća da možete organizovati svoj biznis online. Osim što ćete održati svoj biznis aktivnim, više niste ograničeni da lokalno nudite svoje usluge!
Ukoliko imate radnju sa specifičnim proizvodima, ovo je savršeno vrijeme da napravite dugo odlagani online shop. Uz reklame na društvenim mrežama, vjerujemo da možete mnogo da postignete.
Razmislite koji segmente svog poslovanja možete prebaciti na online poslovanje, bez obzira na situaciju, vjerujemo da ćete moći dugoročno ubirati plodove svog rada.

2. Koje druge vještine ili znanje imate da biste ih mogli ponuditi na internetu?
Postoje kompanije poput restorana, banja i mjesta za događanja koja bi po pitanju online usluga možda trebala biti kreativnija, pa Vas ohrabrujemo da razmislite zbog čega Vas vole vaši klijenti.

Ako ste vlasnik restorana i niste u mogućnosti organizovati kućnu dostavu, umjesto da kuhate hranu ljudima, možete li ponuditi svojim klijentima video kurs kuhanja odličnih obroka kod kuće (bez davanja, naravno, tajnih recepata)?

Ako ste fotograf, možda ima ljudi u Vašoj publici koji žele razumjeti genijalnost vašeg rada i naučiti osnove ili napredne strategije koje koristite za snimanje jedinstvenog sadržaja?
Nemojte samo modificirati svoju ponudu, već razmislite o informacijama koje možete dati ljudima. Pokušajte se ne pojaviti na pola puta sa stvarima koje već radite – postoji razlika između izmjene usluge i korištenja ove mogućnosti kao samopromocije i rasta poslovanja u budućnosti.

Zlatno pitanje ovdje je: Šta Vas ljudi uvijek pitaju? Šta im se čini genijalnim, a Vama drugorazrednim? Stvorite nešto novo i uzbudljivo, možda ćete stvoriti potpuno novi izvor prihoda.

3. Kako možete postaviti svoje poslovanje tako da na njega ne utiču pandemije ili drugi globalni faktori?
Kad pogledate Vašu poslovnu ponudu, izdvojite one koji imaju faktor “o moj bože, treba mi”. Iskoristite to kao prednost da osigurate da Vaši klijenti imaju proizvod i uslugu bez koje ne mogu zamisliti svoje poslovanje!

Postoji i prelijep koncept zvani lojalnost marki, što u suštini znači da su Vam klijenti ili kupci ultra lojalni čak i za vrijeme teških financijskih vremena. Postoji li način da sada poradite na pravom marketingu da biste dobili ovakve kupce I klijente?

Vrhunski protuotrov za recesiju i viruse je diverzifikacija vaših prihoda. Ako je jedan izvor prihoda zatvoren i presušio, željet ćete imati i rezervni, internet je izvor prihoda koji će ga zamijeniti, pa razmislite o tome kako možete diverzifikovati načine zarade.

Agencija oMedia Vam može pomoći da svoje poslovanje prebacite online. Kontaktirajte nas za besplatne konsultatcije kako Vaš biznis može preći u digitlani svijet.