Marketing na društvenim mrežama tokom pandemije?

Sada nije vrijeme za pauzu. Angažman na internetu se povećava kako bi se održala društvena distanciranost. Sve više ljudi provodi više vremena na društvenim mrežama i pristupu mrežnim resursima više nego ikad prije. Postoji sjajna prilika da dosegnete do svoje publike i pružite im informacije, interakciju, pozitivne misli i relevantne resurse.

Oni moraju znati da li i dalje radite, koje usluge sada nudite, kako se prilagođavate (u redu je biti čovjek) i kako možete pomoći. Treba ih uvjeriti da ako su u interakciji s vašom kompanijom ili zaposlenicima, postoje odgovarajuće mjere opreza.

Šta MOŽETE I MORATE uraditi?
Sada je vrijeme da se istaknu svi online proizvodi, pretprodaja (poklon bonovi ili vaučeri) ili usluge dostave koje nudite. Ljudi također traže velika sredstva i aktivnosti kako bi ostali produktivni i pozitivni.
– Ažurirajte klijente o promjenama u vašem poslovanju.
– Redovno ažurirajte relevantne podatke kao što su usluge i sigurnosni protokoli
– Redovno, ažurirajte sve relevantne podatke i obavezno ih objavite na:
1. Vašoj web stranici
2. Obavjestite klijente putem e-maila
3. Objavite na društvenim mrežama
4. Ažurirajte radno vrijeme na platformi Google My Business! (Veoma važno)

Ne umanjujte ulaganja u marketing na društvenim mrežama
Mnoga mala poduzeća prave grešku tako što smanjuju marketinški budžet do kostiju ili ga u potpunosti uklanjaju. Ipak dobra vijest dolazi za sve one koji odluče da nastave sa ulaganjima u marketing, jer će vaš budžet postići daleko više jer stope oglasa padaju i sve je manje aktivnih kampanja na društevnim mrežama.
Vaša posvećenost marketingu na društvenim mrežama je potrebnija nego ikad. Potrošači su nemirni i brzo donose promjene u odlukama o kupovini. Dakle, ne pravite pauzu sa marketingom.

Kupci provode mnogo više vremena na društvenim mrežama!! Fokusirajte se na trenutne kupce
Sretni klijenti djeluju kao ambasadori Vašeg poslovanja i dijele svoje iskustvo sa drugim potencijalnim kupcima. Upravo sada su Vam potrebni ambasadori koji će podržati Vašu firmu. Vaši kupci trenutno imaju puno vremena i mogu pomoći Vašem poslovanju.

Pitajte za recenzije
Ažuriranje (od 23. marta) – recenzije na Google My Business, ažuriranja profila i komentari možda neće vidjeti jer imaju ograničenu dostupnost za interni pregled. Preporučujemo da svoje napore usmjerene na Facebook i usredotočite se na njih, a zatim zatražite Googleove preglede nakon što se njihov sistem vrati u normalu.

Podijelite novosti na društvenim mrežama
Savjet 1: Kreirajte postove koji će se više djeliti i na taj način povećajte organski doseg svojih postova.
Savjet 2: Organizujte Live druženje putem društvenih mreža. Pokažite svoje usluge i proizvode na Livu i direktno komunicirajte sa svojim kupcima.

Imate program lojalnosti? Udvostručite ga i ponudite nagrade. Ne? Možda je ovo vrijeme da počnete sa ovom praksom.

Predprodaja poklon kartica? Stvorite poticaje za kupovinu sada s dodatnim pogodnostima (dajte svojim klijentima besplatnu dostavu, kodove sa popustima koje mogu djeliti sa prijateljima…)
Nazovite klijente, gdje je to primjereno, i pitajte šta možete učiniti kako biste pomogli njihovim kompanijama – možda postoji neki netradicionalni način na koji ih možete nastaviti služiti.

Otkrijte propuštene prihode
Da li ste imali mogućnost da se udružite sa drugom kompanijom i ostvarite zaradu ali tada Vam to nije bilo na listi prioriteta? Sada je vrijeme da razmotrite tu ponudu!
Prebacite poslovanje online! Niste bili zainteresovani za prodaju putem društvenih mreža jer Vam je oduzimala mnogo vremena? Sada imate vremena i možete organizovati istu vrlo lako. Dajte svojim klijentima besplatnu dostavu ili gratis proizvod da bi ih motivirali na kupovinu.

Za održavanje poslovanja razmislite o novim ulogama Vaših zaposlenika, kao što su isporučivanje proizvoda, kreiranje novih proizvoda.

Imate dodatnih pitanja?

Izdvojene objave

Naši radovi